Myyntipalvelu

Onko kaapissa röykkiö vaatteita, joille ei löydy käyttöä? Kompasteleeko eteisessä reunoskenkiin? Vievätkö solmiot kaiken tilan kahvikupin edestä? Tällöin on paras lähettää vaatteet Pukimo Raivion myyntipalveluun.

Yritys tarkistaa, valokuvaa ja listaa ne verkkokauppaan. Jos ei pääse tuomaan asuja paikan päälle, silloin Matkahuolto kuljettaa perille. Luonnollisesti vaatteiden on paras olla mahdollisimman hyvässä kunnossa, ja korkeaa laatua. Siispä valmistajan lätkässä on hyvä lukea vaikkapa Zegna, Canali, Corneliani tai Brioni - ei H&M, Dressman taikka Turo. Asiakas voi milloin tahansa pyytää vaatteensa takaisin.

Myyntipalvelun käyttäjä maksaa vaatteiden postikulut luotaan yritykselle, tai niiden palautuksen takaisin luokseen. Pukimo Raivio hoitaa postikulut muulloin. Jos vaatetta menee kaupaksi, asiakas saa 2/3 myyntihinnasta siirtokulujen jälkeen.

Joulukuuhun 2025 mennessä Pukimo Raivio on tilittänyt useita kymmeniä tuhansia euroja vaatteiden omistajille. Laadulle on aina kysyntää.