Pukimo Raivio:

klassista, käytettyä, laadukasta, kestävää vaatetta.

Toimitusehdot ja palautukset

Tätä verkkokauppaa pyörittää toiminimi nimeltä Pukimo Raivio (yritystunnus 2201883-4). Sen omistaja on muuan Ville Raivio.

Maksut

Verkkokaupassa voi maksaa suoralla tilisiirrolla, PDF-laskulla tai verkkomaksulla. Tilaus lähetetään vasta, kun maksu näkyy yrityksen tilillä. Verkkomaksuista on vastuussa maksupalveluyhtiö, ja ne veloitetaan sillä hetkellä, kun asiakas hyväksyy maksun ostoskoristaan. Pukimo Raivion hinnoissa ei ole arvonlisäveroa, koska Suomessa käytettyihin vaatteisiin voi sen sijaan soveltaa marginaaliverotusta.

Jos asiakas maksaa suoralla tilisiirrolla, hän saa 2 % alennuksen ostoksestaan maksutavan etuna.

Toimitus

Nouto Turun keskustan alueella on oletustoimitustapa ja aina maksuton. Muu toimitus tulee valita erikseen. Vaatteita voi myös sovittaa Vantaan Ruskeasannalla, kunhan asiasta sopii etukäteen. Pukimo Raivio lähettää tilausvahvistuksen ennen kuin tilaus lähetetään. Toimitusaika on korkeintaan 7 päivää, ja se on riippuvainen kuljetuspalvelun toimitusjonoista.

Jos tilauksen sisältö on vahingoittunut, kun se saapuu, jäljistä on paras ottaa valokuvia välittömästi. Sen jälkeen kuvat on hyvä lähettää sähköpostilla. Pukimo Raiviolla on oikeus toimituspalveluiden saatavuuden ja toimitusajan muokkaamiseen. Tarkka toimitusaika riippuu kuljetusyrityksen aikatauluista.

Jos verkkokauppa ei pysty toimittamaan tilausta tai se on myöhässä, asiakas saa asiasta viestin. Jos asiakas ei ole tyytyväinen uuteen toimitusaikaan, hänellä on oikeus perua ostos. Pukimo Raivio ei hyvitä myöhästynyttä, vahingoittunutta tai peruuntunutta tilausta, kun syy on kuljetusyrityksen. Tällaisessa tapauksessa asiakkaan tulee selvittää korvaus kuljetusyrityksen kanssa.

Palautukset ja valitukset

Yhden tai useamman tuotteen voi palauttaa 14 päivän sisällä hetkestä, jolloin se kirjautuu vastaanotetuksi. Palautus hyväksytään vain, jos vaatteessa oleva sinetti on yhä kiinni, ja samassa kunnossa kuin yrityksen lähettäessä sen. Asiakas maksaa lähetyksen ja palautuksen postikulut, eikä postisummia palauteta, sillä ne menevät kuljetusyhtiölle. Jos kuitenkin asiakas peruu ostoksensa ennen kuin Pukimo Raivio on maksanut tilauksen toimituksen, asiakas saa myös postimaksun takaisin.

Jos asiakas ei nouda tilausta, joka on toimitettu onnistuneesti noutopisteeseen tai tilausosoitteeseen, asiakas maksaa myös lähetyksen palautuskulut. Tarvittaessa palautuskulujen hinta vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta. Jos tuote ei asiakkaan mielestä vastaa sen kuvausta verkkokaupassa, hän voi tehdä asiasta valituksen sähköpostitse. Tällöin yritys pyytää kuvailemaan vikaa ja toimittamaan siitä valokuvia.

Asiakas löytää palautuslomakkeen avaamalla ensin Oma tili -osion, sen jälkeen avaamalla sieltä Tilausseuranta-toiminnon.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit